
Jak z návštěvníků udělat zákazníky
Abyste dokázali z návštěvníka vytvořit zákazníka, musíte mít na stránkách "Magnet na zákazníky".
To je něco, co návštěvníkům pomůže s jejich problémem. Při vytváření obsahu magnetu se musíte vžít do role návštěvníka a vytvořit magnet tak, aby byl pro něj tak zajímavý a užitečný, že bude ochoten Vám za něj poskytnout svůj e-mail.
Většinou je to soubor rad, Jak něco udělat, získat, ušetřit, vydělat, atd.
Z Vaší pozice profesionála v dané oblasti víte a znáte zákulisní problematiku a jste schopni návštěvníkovi dobře poradit s výběrem, s rozhodutím, jak neudělat chybu v něčem, jak něco udělat správně. Tato doporučení nebo rady se umístí do e-booku, který potom můžete zákazníkovi automaticky poslat.
Tento užitečný obsah návštěvníkovi nabídnete zdarma výměnou za jeho e-mailovou adresu.
Získáte tak kontakt na návštěvníka, který se aktivně zajímá o oblast kterou znáte, o Vaše užitečné návrhy řešení nebo doporučení, která mu pomůžou a můžete s ním dále pracovat.
Tento vyžádaný obsah je Vaší legální vstupenkou do e-mailové schránky návštěvníka a následně do jeho peněženky.
Tímto způsobem změníte návštěvníka na zákazníka.
Zde je návod Jak správně vytvořit e-book, který Vám bude vydělávat peníze a přivádět další zákazníky.
E-mailing nebo-li E-mail marketing
Abyste mohli zůstat nadále se zákazníkem v kontaktu a nemuseli vše dělat ručně a posílat každému e-mail zvlášť, potřebujete využívat automatizované nástroje pro rozesílání e-mailů.
Pozor, v žádném případě se nejedná o spamování, nebo zasílání otravných nabídek na slevy, případně nic neříkajících newsletrů.
Tím byste zákazníky nezískali.